någon behöver en kram

Ser inte BigBrother
och vet inget om henne egentligen.
Men ramlade över intervju med "BigBrotherHanna"

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bigbrother/article14614663.ab

Jag får ont i magen och hjärtat när jag läser.
Vilken liten rädd och osäker flicka det verkar bo där innanför all "tuffhet" och "jagbryrmiginte".
Hon behöver nog kramar.
Varma och äkta "jagbryrmigochtyckeromdigochduärvärdefullochdufårvaralitenochräddochlärdigtyckaomdigsjälvkramar".
Jag vet ju inte.
Kan bara tolka det jag läser.
En äkta läkande tår önskar jag henne, följt av ett varmt äkta leende som lever i ögonen.
Så många rädda.
För sig själva.
För andra.
För det äkta.
För det nära.
För livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0