rich bitch

jag är så rik
rik på vänner
det är inte klokt
hur har det blivit så?
olika vänner
olika personligheter
på olika platser
i olika livssituationer
och här står jag mitt ibland dem
och är rik
det är lite...
jag vill säga stort
det är lite märkligt att de vill vara vän med mig
en helt vanlig person
med galenskaper, nojor, fantasier, grubblerier, i-landsproblem, alldeles för många tankar, förvirringar, glömskor
men jag är glad och tacksam för att de vill och vågar
eller, jag är ju inte farlig
men lite crazy

Kommentarer
Postat av: Mammahelatiden

Men du är ju världens mest trofasta och generösa och kloka vän! Klart du har vänner!

2011-10-10 @ 22:32:58
URL: http://mammahelatiden.blogspot.com
Postat av: Jen

Mammahelatiden har rätt!

2011-10-11 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0