tänk om

På min önskelista över saker jag önskar jag kunde (eller gjorde) står: 1. Laga riktigt mat varje dag, så jag kan ta med matlåda till jobbet varje dag också. 2. Göra veckobudget och verkligen hålla den. 3. Skura golvet en gång varannan vecka. 4. Skälla ut min dumihuvetgranne efter noter så han blir mållös och går hem och gråter och aldrig mer är dumihuvet när jag är inblandad. 5. Komma på hur man ställer in kanalerna på min vhs (bara för jag blir så irriterad över att jag inte kan komma på hur man gör). 6. Baka eget matbröd varje vecka. 7. Mangla och stryka min tvätt. 8. Ljuga för radiotjänst (igen) så jag slipper betala avgiften (nesliga pengar). 9. Komma på att godis är äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0