sex-chock

stoppa pressarna
aftonbladet och expressen, here I am
jag har nämligen varit med om en tvättäkta sex-chock
(ja, jag vill egentligen skriva sexchock, men då är det inte säkert skvallerpressen fattar)
vaknade vid halv fyra inatt
då är det efterfesttid
då kan man ibland förvänta sig musik, prat, skrik, skratt på hög nivå
inatt tog det ett litet tag för öronen att komma på vad det var som lät
för det var lite oväntat
ingen musik, inget prat
men nog var det ljud alltid
man kan väl på ett snyggt sätt säga att någon/några i min närhet fick till det inatt
ordentligt
om man ska tro den kvinnliga deltagaren i alla fall
om det nu inte var två kvinnor
det vet jag ju inget om
det var inte så att jag tjyvlyssnade på något sätt
utan det gick liksom inte att undvika att höra
öppna fönster mot liten innegård
ljud liksom studsar fram och tillbaka och accelererar
och de gjorde inget direkt för att inte höras
jag är väl inte direkt pryd
men jag måste säga att det där ordet sex-chock fick en helt ny betydelse
det är liksom lite mer information än önskat från sina grannar
tur jag inte vet vem det var
nu på morgonen spelades Amarillos låt
som går typ "vill du ligga med mig då?"
för fullt istället någonstans ifrån
det var kanske någon som blev inspirerad...

Kommentarer
Postat av: Mammahelatiden

Hahahahahaha!

2011-08-14 @ 11:40:09
URL: http://mammahelatiden.blogspot.com
Postat av: Jen

Hahahaha... Fantastisk läsning! Vet inte hur fantastiskt det var att vakna av detta dock ;) Men kul att läsa om!!

2011-08-19 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0