(go evert)

kollar repris på sista allsång på skansen
det enda programmet jag sett i sommar
jag kan samanfatta programmet så här
(en del mer pinsamt att erkänna än annat):
"tänd ett ljus" är en plåga
niklas strömstedt är cool på något sätt
(fast han varit med och skrivit "tänd ett ljus" (alla kan ju ha en dålig dag))
loa falkman är rolig
björn skifs är proffsig
(lyssna på youtube när han och agnes sjunger på kronprinsessbröllopsvigseln, jag och vännens man lyssnar och gråter ikapp)
(ja och passa då på att kolla in brudparets kärleksblickar... suck... vackert... tår i ögat...)
måns måste vara typ 16 år
sveriges radios symfoniorkester vet vad de gör
(jag ska bosätta mig i berwaldhallen i höst)
evert taube har med en parentes i sin sångtext i sjösalavals
(jag älskar parenteser)
"ingen utom tärnan i viken (hon som dök)"
go evert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0