förlängd lista

nytt favoritord på listan (som är ganska lång förvisso)
promenadcykla
cykla i promenadtakt utan bestämt mål
rekommenderas varmt
under min promenadcykling stannade jag till
ganska länge
och lyssnade på två sommarprat i min iPod
(hur bra ÄR inte den uppfinningen, iPhone, släng dig i väggen)
Mark Levengood först
och där lärde jag mig att:
"Klaga inte så mycket över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."
känner mig träffad, ibland, men ibland FÅR man klaga
när livet är jävligt och pissigt ska man inte låtsas något annat
men inte fastna i det mörka
inte stoppa in huvudet i röven
sen Johan Wester (ska erkännas att jag blev lite kär i hans sommarprat)
och där fick jag mig ett livsråd som jag tror jag försöker leva efter redan nu
men som jag ska leva efter mer
om det är Johan Wester som kommit på det vet jag inte
men han brukar säga det till sig själv när han ber sig själv om råd
"Följ ditt hjärta. Och förlåt dig själv och andra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0