en annan dag

ibland blir jag så trött på att vara vuxen, förståndig, sparsam, tänka längre
nu är jag inne i en "jagvillslösapengarperiod"
trots att jag gett mig själv köpstopp på kläder och skor
jag behöver verkligen INTE kläder och skor
men jag har ändå köpt kläder
på superrea dock
men ändå
och jag slösar pengar till höger och vänster
på allt möjligt
som jag egentligen inte alls behöver
spara för framtiden??? vad är det???
jag unnar mig
big time
jag är värd det
livet är lite trist ibland
och shopping är ju bästa terapin
och faktiskt
trots att jag säkert får lida för det sen
nu när usa för in oss i en ny pengakris eller nåt
så gör jag det gärna
mer slösa åt folket
eller i alla fall åt mig
spara kan jag göra sen
en annan dag
idag har jag tex köpt presenter till två personer
100 plastpåsar
lösgodis
två böcker i dyra bokaffären och inte på billiga nätbokaffären
frukost på lyxcafé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0