jävla idiotmyndigheter

jag blir så förbannad och ledsen så jag vet inte vad
orkar inte gå in på hela storyn
men i kina är familjer så fattiga så de säljer sina barn till människohandlare för att överleva
vad som händer med barnen sen vågar jag inte tänka på
hoppas att i alla fall några kommer i goda händer
helst de flesta
men i alla fall
och det är så mycket pengar i detta så folk kidnappar barn och säljer
och vad gör myndigheterna
de förbjuder föräldrarna att leta efter sina kidnappade barn
kina är sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt
människohandel av alla de slag i alla platser på jorden är hemska
men hur myndigheterna kan förbjuda rätten att göra något åt det hela
det är sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt
de vill, som vanligt, mörka att det existerar över huvud taget
jag blir så förbannad och ledsen så jag vet inte vad

Kommentarer
Postat av: Jen

Sååååå fruktansvärt! Hur kan det få vara så???

2010-12-09 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0