bad day

En dålig måndag.
Vad har inte gått snett idag?
Jag har tappat saker på tårna.
Jag har glömt borsta tänderna.
Jag har tappat en tavla i golvet så att glaset gick i många bitar.
Jag fick en glasflisa i fingret.
Mina stövlar har blivit jättefula av slaskh-vetet.
Det har snöat mer.
Jag har skrivit en dugga och kört på minst två frågor, vilket är två för mycket på en dugga.
Jag har tröstshoppat våriga kläder för jag blev så deppig på slask och snö och mörker och dugga.
Så nu kommer det bergis fattas en massa pengar till sånt jag behöver någon gång.
Jag har tappat två knappar i min tunika, så nu måste jag köpa nya och byta ut ALLA knappar.
Jag bara väntar på nästa grej som går åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0