hur gick det till?

Jag förstår inte hur det gick till.
Men jag vaknade i morse intet ont anande.
Precis som vanligt.
När jag nu går och lägger mig så har jag på något underligt sätt lyckats med något helt galet sjukt i huvudet.
Jag har blivit ordförande i en bostadsrättsförening.
Ja, du läste rätt.
O R D F Ö R A N D E
Det är ju ett stort skämt.
Bara för att jag inte orkade hålla stenansiktet lika länge som de andra.
Ja, hur detta slutar vet bara gudarna.
Förmodligen i katastrof.
Men då är jag väl en erfarenhet rikare.
Som singel utan barn och inte jobbar som jurist eller reser mycket i jobbet så har man INGET att komma med i försvar.
Inga undanflykter som duger.
Hopplöst.
Underläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0