"Dear Edward"

Jag har målat och jag har putsat och jag har skurat.
Har kommit på att vit målarfärg här och där är perfekt om man vill snitsa till sin lägenhet och få den att se betydligt mer osliten ut än den är :)
Men när jag satte mig i soffan och intog dagens middag så upptäckte jag till min stora glädje att "Förnuft och känsla" precis börjar.
Och vem kan motstå Hugh Grant, Emma Thompson, Kate Winslet och de andra.
Jane Austens fantastiska, romantiska, humoristiska historia.
Underbara karaktärer.
En verklighetsflykt av stora mått.
Hughs tolkning av Edward är fab.
Tafattheten, lite korkighet och sötheten.
Man måste ju bedåras av honom.
Så städeri och slängeri och packeri får snällt vänta någon timme till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0