bra galet

I kväll har jag skrivit under papper.
Många papper.
Jag ska snart flytta till en mer än dubbelt så stor lägenhet.
Jag ska bli vuxen.
No more skokartong.
Fast jag gillar min skokartong väldigt mycket.
Men nu ska jag bo i en riktig lägenhet.
Där jag inte behöver ha smutstvätten under soffan.
Och inte behöver sova i köket.
Och har ett förrådsloft över toaletten.
Så jag slipper ha resväskan under köksbordet.
Det bästa är att jag bara behöver flytta några meter.
Det känns galet.
Men på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Jen

Helt otroligt... Jag har inte fattat det än... Känns overkligt... att jag ska få komma o hälsa på en så stor lägenhet framöver ;). Grattis! Fantastiskt! Kram

2010-06-23 @ 16:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0