ipren och slummer

Man undrar ju vad det är i de där små sprutorna som de kallar Vaccinet (med stort V).
Jag blev helt sänkt av den där sprutan (när jag väl fick den i mig, först bestämde jag att jag inte skulle ta den, sen började jag tänka på mina små runtomkring som jag skulle kunna smitta (tänk en jul utan närkontkat med brorsönerna - vore döden) och så när jag bestämt mig för att ta Vaccinet, då finns det inget, men igår så öppnade sig en möjlighet, och jag tog den). Frågan är hur smart det var. Känns som om jag har en alldeles för liten cykelhjälm nertryckt över huvudet, och jag mår diffust illa, som om jag har ätit alldeles för mycket av något riktigt mastigt, jag är tröttare än vanligt (vilket vill säga mer än det låter som, eftersom min vanliga trötthet är ganska stor) och så har jag så ont i armen så jag ropar ut "aj" när jag rör den. Kan det vara psykologiskt? Hoppas inte. För jag mår så pissigt så jag har offrat en karensdag på det här, och då måste det vara mer än inbillning. De lagar mat på tv, jag vill kräkas. Ska nog slumra lite. Det är lösningen på mycket. En ipren occh lite slummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0