skithet och män

Alla, eller många män verkar tro att Brad Pitt är alla kvinnors största dröm.
Att han är den man vi mäter alla andra män med.
Så är inte fallet, tror jag inte, inte för mig i alla fall.
Jag fick en tanke att det kanske är så att alla män tror att Brad är kvinnornas drömman för att han är ihop med Angelina Jolie.
Och hon är alla mäns drömkvinna.
Jag förstår inte riktigt varför.
Men det verkar ju vara så.
Och en man som allas drömkvinna är ihop med måste ju vara allas drömman.
Eller hur?
Jo.
Eller inte.
Inte i min värld i alla fall.
Tiger Woods verkar ha många drömkvinnor.
Typ alla som inte är hans fru.
Om ryktena stämmer.
Om de stämmer så är han en skit.
Otrohet är höjden av skithet.
I alla fall i top fem eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0