vem vet

Så många verkar vara helt hysteriska och livrädda för den fruktade svininfluensan.
Är jag korkad som inte tar det på allvar.
Jag är inte bekymrad.
Jag tänker inte vaccinera mig.
Jag tror att om jag mot förmodan skulle få den fruktade influensan, så kommer jag att överleva.
Men tänk om jag har fel.
Tänk om jag kommer bli sjukare än jag någonsin varit.
Tänk om jag kommer få men för livet.
Just för att jag inte tar det på allvar så tänker kanske svininfluensaviruset att
Nu ska hon få se på sjukdom! Mowahaha....
Men nej.
Jag tror fortfarande att vad jag än kan komma att dö av i livet,
så inte blir det svininfluensan.
Det värsta som kan hända är väl att man inte får gå till jobbet på några dagar.
Och det kan väl inte vara så illa.
Men jag kanske får ångra mina ord.
Vem vet.
Mowahahahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0