utmattad

vad jag borde gjort idag:
städat
tvättat
strykt tvätt som legat i tre veckor och blivit superskrynklig
lagt in ren tvätt i garderoben
diskat
vat jag inte gjort idag:
städat
tvättat
strykt tvätt som legat i tre veckor och blivit superskrynklig
lagt in ren tvätt i garderoben
diskat
vad jag måste göra imorgon:
städa
tvätta
stryka tvätt som legat i tre veckor och blivit superskrynklig
lägga in ren tvätt i garderoben
diska
vad jag gjort idag:
gått promenad på djurgården
varit på nordiska museet
nästan blivit av med mitt pyttelilla paraply
ätit vitlökslammkorv (tack för tipset I)
pratat i telefonen
lagt in massa räkningar för betalning på internetbanken
sett över mitt pensionssparande och bytt fonder (HUR många vuxenpoäng som helst)
köpt och planterat en lavendel (som jag inbillar mig ska kunna överleva inomhus)
rivit upp lakan och örngott från sängen, för jag trodde jag skulle tvätta
vad jag måste göra nu innan jag ska sova:
bädda sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0