kram

till mina vänner och min familj
jag hoppas att jag är bättre än jag tror att jag är på att säga och visa (är väl lite lik min käre far där, lättare för att visa än säga) att jag tycker om er och uppskattar er och alltid vill finnas för er
jag är så oändligt tacksam för att ni finns
både ni som läser detta och ni som inte läser detta
utan er så fanns jag inte
på riktigt
när livet gungar så finns ni där
vare sig ni vet om det eller ej
och när livet är lite enklare och mer vindstilla så finns ni där
jag känner det och ser det och vet det


Kommentarer
Postat av: Mammahelatiden

"Och Susanne får min röda soffa med kuddar. Mina syskon får dela på alla vinflaskor ..." Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det här var en suicide note. Men eftersom det inte är det så vill jag - vännen S - säga att DUUUU är likadan. Ett stöd, en vän, en guru. Tack!

2011-06-23 @ 13:06:30
URL: http://mammahelatiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0