it´s you, it´s not me

Jag är inte helt inkompetent.
Yes.
Min fina systemkamera (som jag inte alls kan än trots att jag haft den snart två år) har varit trasig, eller inte velat ta bilder.
Till och från mest hela tiden jag haft den.
Jag har trott jag har gjort någon konstig inställning.
Läst instruktinsbok och försökt återställa som en idiot.
Men det har inte gått alls.
Still broken.
Så antingen (troligtvis) är det jag som är korkad och kamerainkompetent.
Eller (minst troligt i mitt fall) så är det kameran som har något fel.
Idag letar jag äntligen upp en reparatör.
Hittar konstigt nog dit.
Och det visar sig att det INTE är mig det är fel på.
Det är ett fabriksfel.
Ett ganska vanligt sådant.
Lätt att fixa.
Och om jag har kvittot så kostar det mig inget.
Hurra.
Jag är inte helt korkad.
OCH
Det kostar mig inget.
Enda grejen var att när jag skulle ta mig hem så hoppar jag på första bästa buss som det står "Slussen" på.
Det visar sig att det inte var smart.
Jag fick en tur genom hela Nacka kommun.
En lååååååååång resa.
Men.
Nu vet jag hur det ser ut i Nacka kommun.
Och jag har lärt mig att aldrig ta buss 414.
Oavsett hur lång tid det är till nästa avgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0