kort och gott

ringer vårdcentralen.
frågar sköterskan om det finns remiss för provtagning.
sköterskan säger nej det finns det inte, bäst att du bokar tid hos läkaren för uppföljning.
jag bokar tid hos läkaren för uppföljning.
kommer till läkaren.
han säger du har inte tagit några prover.
jag säger nej jag frågade sköterskan och hon sa att det inte fanns någon remiss och att jag skulle boka en tid hos dig.
han säger det finns en remiss, jag la in den i maj.
jag säger jaha.
han säger utan provsvar kan vi inte göra något mer nu, gå och ta prover i morgon så ringer jag dig nästa vecka.
jag har varit med om tidernas kortaste läkarbesök.
synd.
han var snygg och luktade inte illa.

Kommentarer
Postat av: Jen

Så underhållande... hahaha...

2010-11-15 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0