I did not have sex with that woman...

Än en gång.
Varför är det så j-la svårt att stå för det man har gjort?
När man gör något som man vet är fel.
Och så åker man dit.
Och så kan man inte säga:
jag har gjort det här och det var fel av mig, förlåt.
Jag har sagt det förut.
I mina ögon blir en sån person bra mycket bättre än en som förnekar.
Nu kan Magnus Hedman inte FÖRSTÅÅÅÅ varför åklagaren drar hans sexköpsärende vidare till hovrätten.
Han har själv sagt i förhör att han "misstänkte" att kvinnan han hade sex med på ett hotell i Täby "skulle kunna vara" prostituerad. Och han har messat tjejer och samtidigt tagit ut pengar som passar in som sexköpssummor.
Varför inte bara ut med sanningen och sen gå vidare?
Det måste väl vara bra mycket bättre?
Visst, det KAN vara så att han ÄR oskyldig.
Men det är ju inte något som pekar på det.
Inte i min värld i alla fall.
Och jag skiter väl i vad Magnus Hedman och alla andra b-kändisar gör.
Bara de står för vad de gör och tar ansvar för sina liv.
Men det är visst väldigt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0