hemlis

I Kamratposten så finns det en sida där man får skriva in sina hemligheter.
Man får liksom lätta sitt samvete.
Helt anonymt.
Skriva av sig liksom.
Jag måste skriva av mig nu.
I kväll har jag ätit ett helt paket Ballerina Kladdkaka och druckit en halv liter mjölk.
Vilken dietist som helst skulle gråta blod och slita sitt glansiga, friska hår.
Känner mig svullig och mår illa och önskar jag inte gjort det.
Men nu är det gjort.
Jag behövde det väl.
På något sätt.
Tur jag inte gör sånt varje dag.
Urk.
Men skönt att berätta i alla fall.
Imorgon får det bli morötter och vatten...
Yea, right.

Kommentarer
Postat av: Jen

Vet hur det känns efter att ha lapat i mig en halv kladdkakesmet... Förstår känslan =)

2010-11-15 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0