motor

Varit på restaurang och ätit väldigt god kinamat ikväll.
Och det hände nåt som aldrig hänt mig förut på restaurang.
De frågade om jag ville ha med mig resterna.
Självklart tackade jag ja.
Lunchen är räddad.
Är dålig på att be om att få med resterna.
Tycker nog det är lite pinsamt.
Men jag har ju betalt för min mat.
Då ska jag väl få med den hem om jag vill.
Nu ska jag bli bättre på att be om det.
Tror jag.
Stort plus för att de frågade.

Det finns förresten numera en MOTORDRIVEN mascara.
Varför i hela världen?
Vad är det som händer?
Går produktutvecklarna på crack?
En vän föreslog att man kunde vispa ägg med den också.
Och små ägg skulle nog klara det.
Ja, kan man det så blir ju allt mycket mer förståeligt.
Kanske ska utveckla fler motordrivna saker.
Snurrande läggstift.
Vibrerande tvål.
Något som BORDE vara motordrivet är diskborsten tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0