ishockey

Snart börjar ishockeyn.
Ja, när det är OStider så behöver man inte vara mer precis än så.
Ishockeyn = svenskarna spelar match.
Jag är inte helt galen i ishockey.
Och det blir ju alltid mer roligt när det närmar sig final och sånt.
Men jag kanske ska titta lite bara för att slippa tänka på min hemtenta.
Har svarat på en fråga av sex på en dag.
Inte illa.
Finns ju så mycket annat som man bara MÅSTE göra.
Städa.
Tvätta.
Skotta snö (så Börje kommer ut).
Träna.
Titta på tv.
Laga mat.
Äta mat.
Vila för man blir så himla trött efter allt man har gjort.
Ja, jag har väl några timmar kvar till måndag förmiddag.
Jag hinner nog.¨
Man jobbar ju bra under tidspress säger en del.
Jag får väl helt enkelt testa om det stämmer.
För ikväll är det nog mission impossible att svara på tentafrågor.
Jag kollar nog lite på ishockeyn istället.
Tror jag ska hålla på Vitryssland.
Man vill ju inte va som alla andra.
Man vill ju va ett orginal...
Heja Vitryssland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0