ingen guldmedalj

Nu har jag gjort det.
Det var sannerligen på tiden.
Hur seeeeeeg får man va?
Jag är nog bland de segaste i landet.
Men nu äntligen har jag gjort det.
Jag har sparkat mig själv i baken (bildligt talat).
Jag har masat mig iväg och införskaffat ett....
t r ä n i n g s k o r t
och jag har överlevt mitt första
t r ä n i n g s p a s s
Jag måste väl erkänna att jag nog inte hade vunnit någon os-medalj med min insats.
Troligvis inte någon sm-titel heller.
Men jag gjorde det.
Jag svettades.
Jag överlevde.
Och det känns - inte helt oväntat - bra.
Nu är det bara att se till att det blir en vana.
Igen.
Det är så lätt att tappa den vanan.
Men när man har den inne, då känns det så skönt.

Kommentarer
Postat av: Mammahelatiden

Reee-spect!!

2010-02-02 @ 21:05:55
URL: http://mammahelatiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0