drogad

Jag har blivit beroende.
Av "Animal Planet".
Det är verkligen som en drog.
Kan inte slita mig.
Starkaste drogen som drar mest är programmen om vanskötta och skadade djur som tas om hand av "djurpolisen" och blir "helade" och får nya hem.
Jag våndas och jag gråter och jag förbannar djurplågarna och så gråter jag lite till.
Och så säger jag ååååååh och meeeeeeen när jag ser de söta valparna eller vad det nu kan vara.
Sen finns det programmen om de galna (milt uttryckt) personerna som letar ormar och andra otrevliga djur.
Som de gärna plockar upp och leker med.
Då måste jag dra upp benen i soffan och jag ryser och mår dåligt.
Men jag kan ändå inte sluta titta.
Jag måste nog in på avgiftning snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0