älskade stig

OS
Jag är inte sjukt sportintresserad.
Men jag är intresserad.
Och OS är speciellt.
Och fy vad spännande det kan vara.
Nu tittar jag på störtlopp.
Mest för att Stig Strand är expertkommentator.
Jag ÄLSKAR när Stig pratar.
Han KAN så mycket.
Han SER så mycket.
Jag ser en skidåkare som åker som alla andra.
Stig säger:
Där fick hon en knix på högra benet i vänstra innerkurvan och tappade i lutning med ena staven och kom fel i utgången, hon kommer att missa två hundradelar på det i målgången.
Och så BLIR det precis så.
Jag blir så impad och så glad.
Stig är nog en snäll och älskvärd person.
Jag har ju ingen aning egentligen.
Men jag väljer att tro att det är så.

Kommentarer
Postat av: Mammahelatiden

Måste bero på att han äter Vita pro med antioxidanter. Varje dag. För god muskelfunktion och ökad uthållighet.

2010-02-17 @ 21:47:41
URL: http://mammahelatiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0