sista idioten är inte född

Känns lite konstigt att inte börja jobba.
När alla andra gör det.
Undrar varför man börjar så mycket senare på högskolan.
Men jag ska inte klaga.
Börjar med praktik i två veckor.
Känns lite svajigt, för jag har inte kollat upp något alls inför det.
Men det blir nog bra hoppas jag.
Har hänt mycket sen sist.
Har flyttat.
Sålt lägenhet (eller, det är inte färdigt än för det finns IDIOTER i världen som saknar vett och förnuft, så det strular mer än tanken når, men snart är det förhoppningsvis klart).
Fått två fiender (se ovan), en ny erfarenhet (arroganta, maktlystna idioter med för små p-ar borde hängas högt).
På tal om att hängas högt, varit på mitt livs första (men inte sista) Kentkonsert.
Varit på Winnerbäckkonsert.
Blivit ännu mer kär i mina brorsöner. Bäst i världen.
Njutit av Gotland, Fårö, havet, raukarna i solnedgången... mmmm....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0