vit

Jag håller på att överträffa mig själv.
Jag, som har noll tålamod med pysselsaker och fixarsaker.
Jag har precis målat det första lagret färg på min säng.
Den ska inte längre vara trävit och obehandlad.
Den ska, från och med imorgon någon gång, hoppas jag....
vara vit.
Två strykningar till (efter inköp av en till färgburk, var nog lite väl optimistisk),
och sen är det vitt och fint.
Har kanske höjt värdet på min lägenhet med en femhundring :)
Glömde bort att äta.
Hade inget gott hemma.
Gick till affären.
Blev sugen på fiskgratäng.
Tar en timma i ugnen.
Orkar inte vänta på nåt i magen så länge.
Äter kinapuffar under tiden.
Anna Skipper skulle skicka mig till Sibirien på fem års slavarbete utan mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0