det är slut

Jag har gjort slut.
Först gjorde jag slut via ombud.
Så där fegt, som när man skickar en lapp med en kompis.
Sen var jag tvungen att ringa och göra slut en gång till.
Själv.
Jag har träffat en ny.
Jag vet inte om jag gjort rätt.
Men jag får ju stå mitt kast.
Man vet vad man har men inte vad man får.
Vet inte om jag ska ha dåligt samvete.
Har jag sårat djupt och hårt?
Äsch.
Telia har så många kunder ändå.
De får väl för sjutton ta och sänka priserna om de vill ha kvar min kärlek.
För mindre än halva priset så är det väl inte underligt att man drar?
Om det nu inte visar sig att jag får vad jag betalar för.
Jag kanske har gått från supersexig med massa pengar på banken till halvkriminell med massa skulder på banken...
Men jag väljer att tänka att jag har valt rätt.
De måste ha tagit lite illa upp i alla fall, för de bestraffar mig med tre! uppsägningsmånader, både på bredband och telefoni.
Och ingen blir väl sårad om det inte finns känslor med i spelet - eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0